Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Была более двух недель назад

Кандидат

Женщина, 34 года, родилась 15 июня 1991

Не ищет работу

Екатеринбург, м. Проспект Космонавтов, готова к переезду, готова к командировкам

Указан примерный район поиска работы

assistance, coordinator, customer care

60 000  на руки

Специализации:
  • Менеджер по продажам, менеджер по работе с клиентами

Занятость: полная занятость, частичная занятость

График работы: полный день, сменный график, удаленная работа

Опыт работы 5 лет 3 месяца

Июнь 2019Август 2020
1 год 3 месяца
Convergys

Польша, www.concentrix.com/

Specialist
- Participation in improvement projects requiring understanding of customer service procedures. - Solving day-to-day problems by executing customer service activities, for example sales and order processing. - Providing timely answers to customer inquiries about order status, invoices, issues involving invoices or payments.
Февраль 2018Январь 2019
1 год
Europenian volunteering sevice

Австрия, www.caritas-linz.at/hilfe-angebote/menschen-mit-behinderungen/

Образовательные учреждения... Показать еще

Assistant teacher
- Holistic care for disabled children, by following individual needs and all organization standards. - Carrying out appropriate activities for kids in their free time. - Instructions, suggestions, advice, assistance and support in the fields of living, employment, leisure and education. - Coordination and professional guidance in questions of work or support for disabled children.
Сентябрь 2014Август 2017
3 года

Москва, jobs.danfoss.com/russia

Промышленное оборудование, техника, станки и комплектующие... Показать еще

Coordinator
- Providing administrative support to the Sales Director; managing busy calendar and meeting requirements as required. - Organizing and coordinating all travel arrangements, both domestic and international with a cost-effective approach; reconciling Ops teams expense receipts. - Supporting planning of in-house or off-site activities, socials, and celebrations for employee engagement, marketing, and talent attraction. coordinating all details from inception to execution, including office catering, food and drink deliveries. - Track, order and restock office and other supplies for the facility. - Meeting set up and preparation. - Expense report submissions. - Working on various office projects, performing required research, compiling information and communicating status. - Organizing, maintaining and updating files.

Навыки

Уровни владения навыками
Пользователь ПК
Административная поддержка руководителя
Организация встреч
Организация деловых поездок
Обеспечение жизнедеятельности офиса
Документооборот
Customer Support
Client Services
Английский язык
German language
SRM
Microsoft Outlook
Microsoft Teams

Опыт вождения

Права категории B

Обо мне

Languages (spoken and written): Russian (native), German (certificate Test DAF), English (upper-intermediate), Polish, Turkish - Beginner Participation in youth organization of Russian Germans “Warum бы и nicht” (2015- up to now), promoting the German culture, the preservation of traditions among the Germans living in our country. • reading, travelling, volunteering, swimming, jogging.

Высшее образование

2013
Faculty of Economics, ECONOMICS AND MANAGEMENT

Знание языков

РусскийРодной


АнглийскийA1 — Начальный


НемецкийC1 — Продвинутый


Повышение квалификации, курсы

2021
TÖMER
Ankara Üniversitesi TÖMER, Turkish language course

Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Россия

Разрешение на работу: Россия

Желательное время в пути до работы: Не более часа